Za co klienci tak uwielbiają Asos?
Przede wszystkim za gigantyczny asortyment, który zaspokoi nawet najbardziej wybredne gusta. Jak głosi hasło pod jedną z własnych marek Asos – „Każdy znajdzie tu kawałek siebie”. Najlepsze marki są tu na wyciągnięcie ręki. Wszystkie skatalogowane są alfabetycznie, więc łatwo odnajdziesz swoje ulubione i przy okazji zapoznasz się z wieloma innymi. Przejrzysta i profesjonalnie przygotowana mapa kategorii ułatwi Ci znalezienie tego, czego szukasz. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i szczegółowym opisem dotyczącym kolorów, rozmiarów używanych w różnych krajach, sposobów przechowywania i konserwacji. Każdy opatrzony jest także krótkimi notkami o projektantach i ich stylu oraz technikach wykonania. I wszystko w przystępnych cenach. Jednym z największych atutów Asos jest darmowa wysyłka do ponad 190 krajów świata. W przypadku wybranych państw za dodatkową opłatą można skrócić czas przesyłki zakupionych towarów nawet o ¾. Wiadomo nie od dziś, że zakupy to czysta przyjemność, dlatego Asos wychodzi naprzeciw wielu oczekiwaniom klientów i stale udoskonala swoje usługi.
Jak zamawiać w Asos?
W momencie złożenia zamówienia, klient otrzymuje maila z jego potwierdzeniem. Zostanie ono zrealizowane po weryfikacji środków na twoim koncie. Zważywszy na to jak wielką popularnością cieszy się Asos i do jak wielu krajów na całym globie wysyła swoje artykuły, czasem mogą pojawić się błędy. Firma stara się je na bieżąco weryfikować. W takim przypadku, klient zostanie powiadomiony mailowo i poproszony o potwierdzenie, skorygowanie lub zmianę zamówienia. Asos cieszy się zaufaniem kupujących na całym świecie. Artykuły są dobrej jakości, przesyłki są porządnie zapakowane i zabezpieczone. Jeśli jednak dany artykuł nie spełnił twoich oczekiwań, możesz go odesłać. Wystarczy wysłać e-mail z informacją o zwrocie, następnie wypełnić druczek załączony w paczce, zaznaczyć wymieniony numer artykułu i krótko uzasadnić dlaczego go odsyłasz, np. nieodpowiedni rozmiar, uszkodzenia itp. Zapakowany towar i druczki należy wysłać listem poleconym lub paczką poleconą. Czasem zdarza się, że w zamówieniu znajdzie się rzecz, której nie została przez Ciebie zamówiona. Możesz ją odesłać. Jednak w obu przypadkach musisz pokryć koszty. Masz na to 21 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku Asos mankamentem jest to, że strona nie posiada wersji w języku polskim. Jeśli jednak znasz angielski, francuski, włoski, hiszpański, niemiecki lub rosyjski nie będziesz miała żadnego problemu. Możesz tez skorzystać z tłumaczenia strony w Internecie, ale nie jest ono najlepsze pod względem gramatycznym.
Promocje w Asos
Newsletter Asos czeka na Ciebie. Nie zwlekaj! Zarejestruj się już dziś, a prosto na twoją skrzynkę mailową trafią informacje o promocjach, wyprzedażach, korzystnych rabatach oraz konkursach. Będziesz mogła pobrać kupony rabatowe i cieszyć się wymarzonymi ciuszkami za mniejsze pieniądze. Na chwilę obecną możesz skorzystać aż z 25% zniżki na wybrane sukienki, a panowie na obuwie. Na stronie WWW możesz też nabyć vouchery, doładować je dowolnymi kwotami, a następnie podarować w prezencie wybranej osobie. Sprawisz tym przyjemność jej i sobie.
Sprawdź koniecznie!
Asos znajdziesz na Facebooku (https://www.facebook.com/ASOS), koniecznie odwiedź działający od 2011 roku Facebook Shop. Zajrzyj też na Twittera (https://twitter.com/ASOS), Pinterest (http://www.pinterest.com/asos/), Instagram (http://instagram.com/asos#), Youtube (http://www.youtube.com/user/ASOSfashion), jak również na Google+.
Przyłącz się już dziś do grona zadowolonych klientów Asos!